Så mycket bättre när vi är tillsammans

Nu kommer det ett sådant där hat/jagspyrgallaövermänskligheten-inlägg igen, och jag är ledsen för det. Men jag är så fruktansvärt trött på alla rykten och framför allt alla ryktesspridare. Seriöst, vad FÅR ni allt ifrån och VARFÖR kan ni inte bara hålla käften?

Jag har varit tillsammans med Birk i snart tio månader nu. Tio månader av att han har gjort ALLT för mig. Allt från att åka in till skolan flera timmar innan han börjar varje morgon bara för att göra mig sällskap på bussen, till att sitta på akuten med mig en hel natt bara för att jag fått för mig att jag inte kan andas. Att han skulle ha varit otrogen mot mig är skrattretande, allra helst då jag personligen har pratat med den tjej ni påstår att han har varit otrogen med och fått det svart på vitt att det är skitsnack. Så tänk efter lite för i helvete, det är inte bara mig och Birk ni pratar om och försöker såra, ni drar in den här helt oskyldiga tjejen i skiten precis lika mycket.

Sist men inte minst, vem än Birk var innan han träffade mig så bryr jag mig verkligen inte, allt som betyder något för mig är vem han är nu. Och att jag har haft turen att få träffa den underbara människa jag idag med stolthet kallar min pojkvän, det är verkligen det bästa som kunde ha hänt mig efter all jävla skit jag har gått igenom. Så snälla, låt mig vara lycklig. Tack.


Kommentarer
Postat av: E

Är du säker på att de säger detta av illvilja? De kanske vill skydda dig och varna dig att han är otrogen? Jag säger inte att han är det, för jag har ingen aning, men ingen rök utan eld brukar det ju heta.
Även om han är den mest fantastiska killen för dig och älskar dig, kan han ändå begå misstag. Ingen är felfri.
Visst, det kan vara så att någon bara vill jävlas, men i ärlighetens namn, hur troligt är det? Varför skulle någon hitta på det? Vad får den ut av det?

2012-12-06 @ 21:49:03
Postat av: SVAR TILL E

Hej E! Hade jag inte haft solklara bevis på att ryktena inte stämmer så hade jag inte uttalat mig. Men eftersom att jag personligen pratat med den tjej som min pojkvän tydligen ska ha varit otrogen med och fått höra även av henne att det är rent skitsnack, så känner jag att jag har fullsträndig rätt att försvara både mig själv, henne och min pojkvän.

Med vänlig hälsning, Malin.

2012-12-07 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0