I choose to be happy

 
Såhär kul är pedagogik-plugg. Vi längtar hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästaste Malin!
Vad ska jag göra när det känns som att min pojkvän inte bryr sig om mig?

När han blir svartsjuk mer eller mindre tvingar han mig att sluta prata med den killen, men när jag mår dåligt över en tjej totalskiter han i det. Vad ska jag göra? Mår så himla dåligt..

Svar: Hej fina du! Jag tycker att du måste prata med din pojkvän. Du måste förklara att du förtjänar en pojkvän som bryr sig om dig och att du inte kan nöja dig med något annat. Berätta att du mår jättedåligt över det han gör och att du vill att han ska förändra sig, är han inte är villig att ändra på sig och tänka på sitt beteende så tycker jag inte att han förtjänar dig. I ett förhållande måste man kunna mötas halvvägs, annars blir det jättesvårt.
Hoppas att allt löser sig och maila [email protected] om du vill prata mer. Kram på dig och lycka till!
malinfrisells.blogg.se

2012-12-14 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0