Questions and answers

 
Tänker du någonting på att Birk är yngre än dig? Svar: Nej, inte alls faktiskt. Jag föll för hans personlighet och inte hans ålder, så det är ingenting jag tänker på. Går du i skolan nu? Svar: Jag kommer med troligtvis inte kunna gå ut skolan på "vanligt" vis, mest på grund av att jag har blivit erbjuden en behandling nu i höst som kräver sjukskrivning men också på grund av en del andra personliga hälsoanledningar. Jag får helt enkelt ta en annan väg, och låta det ta den tid det tar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker du någonsin på att din gode vän Jempa är yngre än dig??? Har svårt att tro det. Hon verkar så mogen och intelligent. Och busig :P

2012-07-03 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0