Fråga plus svar

Hur lång är du? Jag är en tjej som är 1.75 cm lång och får ständigt höra att jag är lång. Jag har egentligen inga problem med min längd, men pågrund av att folk ska påpeka att jag är lång hela tiden avstår jag nästan omedvetet att använda klackskor, för att slippa bli påmind ännu mer. Jag har nu tröttnat på detta men undrar vad du tycker om långa tjejer? Och har du något tips på hur man förbättrar sitt självförtroende?
Kram!

Svar: Hej! Först och främst, jag ÄLSKAR långa tjejer. Jag är själv kort (för kort i mitt eget tycke) och let's face it, när du kliver in i ett rum syns du hundra gånger bättre med dina 175 centimeter än vad jag gör med mina 163. Långa tjejer utstrålar självsäkerhet och pondus och har verkligen förmågan att dra allas blickar till sig, så på med dina höga klackar och bär upp din längd med stolthet.

Det där med självförtroende är något alla måste jobba med, antagligen igenom hela livet. Så det enda tipset jag egentligen kan ge är att se dig själv som one of a kind, jämför dig inte med andra utan fokusera på att göra dig själv till det bästa du kan vara. Känner DU dig snygg i högklackat så sätt på dig dem, syns det i ditt ansikte att du tycker att det ser fantastiskt ut så kommer alla andra också att göra det.

Stor kram till dig!


Kommentarer
Postat av: Osäker tjej

Tack så jättemycket för svaret! Ska verkligen ta till av dina tips! Du är en så stor inspiration!
Kram!

2012-10-10 @ 17:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0