I am the wilderness locked in a cage

Lunch @ Unico med kärlek.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej fina Malin!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart två år. Till en början var det jättemysigt att ligga inomhus i varandras famn och titta på en romantisk komedi, men nu, snart två år senare börjar det bli ganska uttjatat och känns som att det är det enda vi gör.

Han vill aldrig träffa mina vänner, och har aldrig givit dem chansen att visa vilka de är.

Men har du några tips och idéer hur man håller förhållandet vid liv? Vad gör du om Birk när ni är med varandra?

Känner att jag börjat lessna, jag vill hitta på saker men vet inte vad! Hjälp mig, snälla!

2012-11-22 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0