No one can get in the way of what I feel for you

Jag har fullkomligen överösts av kristiska kommentarer denna ljuvliga natt i Mars. Jag bestämde mig därför för att samla alla i ett inlägg och slå tre flugor i en smäll genom att svara på dem alla samtidigt, då de alla går i ungefär samma tema. Jag tog mig även friheten att rätta diverse stavfel, vill nämligen inte att min blogg ska se allt för intelligensbefriad ut. Enjoy!


1. Är du medveten om att Birk hade sex med en annan tjej typ förra veckan?

Svar: Ja självklart är jag det, vi brukar hänga tillsammans alla tre på söndagarna. Söndagsmys.

2. Varför säger du att du och Birk träffats hela tiden sedan November då du var på G med M (en liten censur för allas trevnad /Redaktionen) i December? Sluta ljug.

Svar: För det FÖRSTA så tycker jag att jag skrev ganska tydligt att Birk och jag har träffats RÄTT regelbundet sedan November, det innebär alltså inte KONSTANT eller HELA TIDEN utan precis som det låter: RÄTT regelbundet. Att du har lässvårigheter är inte mitt problem.

För det ANDRA så sågs jag och M i EN VECKA. En. Fucking. Vecka. Om du frågar mig är en vecka inte ens tillräckligt lång tid för att lära sig någons efternamn utantill, än mindre skaffa sig känslor eller intresse för någon, men visst - anser du att vi var på G så får det stå för dig. Hur som helst så kanske du borde tänka till en gång till innan att du anklagar någon för att ljuga.

3. Bara så du vet så är din kille en idiot, vilket på sätt och vis gör dig till en idiot också. Seriöst, hur kan du inte förstå att han bara leker med dig och att han kommer att såra dig? Det är skrattretande. Skulle inte säga detta om du inte var en så sjukt fin tjej, men VAKNA UPP. Jag tycker synd om dig. Det finns tusentals killar därute som skulle göra allt för att få vara med dig och behandla dig som den prinsessa du är.

Svar: Jag tycker att det känns rätt patetiskt att jag ska behöva sitta här och försvara mitt förhållande när det uppenbarligen är en situation jag själv valt att försätta mig i. Faktum är att du inte kommer med ett enda bevis bevis eller hållbart argument till varför Birk skulle såra mig överhuvudtaget, och jag behöver inte någon som berättar för mig vem min pojkvän är eller hur vårat förhållande är som om jag inte visste det själv. Jag är inte Sveriges mest naiva och dumma bimbobrud.

När man är kär ger man automatiskt en person makten att ha sönder en. Man ger någon allt man har utan att vara säker på att man någonsin kommer att få tillbaka det. Det är läskigt, men det är också det som är det fina med kärlek. Att man tycker om någon så fruktansvärt mycket att man är villig att ta den risken. Det är det som ÄR kärlek. Jag litar på Birk, och att jag får vara med honom gör det fakutm att jag i och med det blir extremt sårbar till ett pris jag är villig att betala.

Hela den här grejen med att jag är en fin tjej och så vidare känns bara helt irrelevant. Vad har det med mitt förhållande med min pojkvän att göra? Du får det att låta som om du vill att jag ska veta att jag har andra alternativ, och i så fall kan jag upplysa dig om att det såklart är något jag redan är medveten om. Men det faktum att det finns andra män på jorden är för mig relativt ointressant just nu. Jag har ju uppenbarligen redan valt en av dem.

Till sist kan jag berätta att jag redan behandlas som den prinsessigaste prinsessan på jorden, så du behöver inte oroa dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra svarat malin!! Sjukt bra.

2012-03-08 @ 14:30:06
Postat av: jennifer gräll

sjukt töntiga frågor! Men sjukt bra svar!

2012-03-08 @ 18:09:47
URL: http://jennifergrall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman du är fan sveriges mest naiva och blåsta bimbobrud.. Tycker synd om dig som litar på ett äckel som honom, han har varit otrogen mot dig ett antal gånger och hade inte han ett förhållande med någon annan under samma tid ett tag där dessutom?

2012-03-08 @ 18:13:08
Postat av: Madde blom

Bra Malin! Jävla dryg jävel!!!!

2012-03-08 @ 18:19:46
Postat av: tjej

åh, avundsjuka idioter!

2012-03-08 @ 18:47:36
Postat av: Elina Levin

Fan va sur jag blev när jag läste dom där kommentarerna!! Bra svarat Malin, stå på dig! Jag har känt Birk större delen av mitt liv och vi har varit bra kompisar men han har aldrig sårat någon som jag vet! Visst kan han va lite korkad ibland men vem fan är inte de?! Tvivlar inte en sekund på att Birk verkligen tycker om dig och jag tycker verkligen att ni är super söta ihop :) sen Fuck alla idioter, bara avundsjuka små töntar :)

2012-03-08 @ 20:26:56
Postat av: emmasmith

alltså?? Om man ÖVERHUVUD TAGET ska slänga ur sig sånt där, kan man väl åtminstone stå för det och tala om vem man är?



det luktar avundsjuka... Och det gör mig så förbannad att jag skulle vilja slå in pannbenet på den som sitter och skriver allt det här.



Så länge du är lycklig Malin så betyder det mest! Skit i kommentarerna <3

2012-03-08 @ 20:53:30
URL: http://esmith.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha, vad patetiskt.. Avundsjukan personifierad.

2012-03-09 @ 07:17:11
URL: http://linneahs.wordpress.com
Postat av: Anonym

BRA MALIN! Lyssna inte på dom där äckliga idioterna!!

2012-03-12 @ 21:54:13
URL: http://saramariias.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA MALIN! Lyssna inte på dom där äckliga idioterna!!

2012-03-12 @ 21:59:40
URL: http://saramariias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0